środa, 29 grudnia 2010

Nudy,nudy,nudy,.

Nie napisałam nic wczoraj a miałam taki plan,ale właśnie to tak można dogadać się z moją mamą.Zostawiłam w święta aparat u dziadków miała wczoraj po niego iść,bo szła zanieść pranie,poszła ale...wróciła bez aparatu(zapomniała)...mniejsza z tym czekałam na aparat ale się nie doczekałam i notki nie było. :P
Właśnie w głośnikach mojego dvd leci płyta Avril Lavigne ''The best damn thing'',zjadłam czekoladowego mikołaja-zawsze miałam do nich słabość..;d,a wczoraj oglądałam słit focie z tej jakże hucznej imprezy która miała miejsce w 2dzień świąt,aż mi się coś robiło.xD
Gadam sobie z @MatheusGattii na TT,bardzo fajny chłopak,nie powiem że nie.xD
Napiszę tą notkę do końca i spadam się ubierać bo dostane ochrzan od Ojca że jest 14:16 a ja siedze w piżamie,przy kompie i słucham Avril na cały regulator,no ale cóż takie jest moje życie.:P
Dzisiaj może pójdę do Oli a potem do Julki tak o 19,nie chce mi się ale obiecałam to pójdę*_*
Powiem wam że mam fajnych sąsiadów(ironia) nie dość że mieszkam w bloku na 3 pietrze to  nademną mieszka Radio Maryja i ja nie żartuje ok.5 a ja nad głową mam ''żałuj za grzechy,księdza rydzyka i takie tam'' po prostu masakra!i później jak se posłuchają tego Radia na całą klatkę to się kłócą i podejrzewam że rzucają się taboretami itd.bo jest strasznie głośno,no i oczywiście trzaskają drzwiami jak to stare mohery mają w zwyczaju i powiem wam najlepsze-mają ołtarzyk w domu!^^.-obsesja.
Niby mieszkam tu już 2 lata ale dupa z Radiem Maryja nad głową nie da się żyć.
I mój tata za każdym razem jak wraca z pracy puszcza coś na cały regulator i tak przez 3-4h.że łeb mnie boli ><,ale stwierdził że jeśli jemu mają puszczać nad łbem Radio Maryja on też będzie uprzykszał im życie,ostatnio nawet wziął odemnie płyte Iron Maiden.
W każdym razie mam kolorowo naprawdę i nikomu tego nie życzę!><

1 komentarz:

  1. Radio Maryja naaajlepsze!!! xD
    Nie przejmuj się, tylko idź do tych ludzi, zastukaj im w drzwi, i wygarnij, ze przez nawoływania ojca rydzyka nie możesz spać!!! xD
    U mnie nooowa nota!
    Całuję,
    karuś

    http://caroline-ratliff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń